Розберіться ЗІ СВОЇМ СТИЛЕМ РОБОТИ та НАЛАШТУЙТЕ СПІВПРАЦЮ В КОМАНДІ
У кожної людини є унікальний спосіб зробити щось. Він напряму впливає яким чином ви створюєте команди або вже працюєте у команді.
Щоб добре працювати з кимось ще, важливо чітко вказати, які у вас переваги та, що більш важливо, чому ви віддаєте перевагу саме їм. Високоефективні команди розуміють стиль кожного та легко знаходять спільну мову один з одним.
Визначте:
?ваші сильні та слабкі сторони — ви переконаєтеся, що співзасновники теж так вважають. Говорячи про свої слабкості, ви можете уточнити, яка допомога вам потрібна, щоб поліпшити себе в цих областях, і в яких областях ваша команда може вас доповнити;
?як отримати від вас максимум користі та як іноді вас можуть неправильно зрозуміти. Використовуйте це як пораду, яку ви даєте своїм колегам, про те, як найкраще з вами працювати;
?як ви вважаєте за краще отримувати відгуки та вирішувати конфлікти. Ваша здатність отримувати / давати коментарі та вирішувати конфлікти підтверджує, що ви постійно вчитесь і виправляєте помилки. Ваша мета — не усувати необхідність зворотного зв’язку або конфлікту, а навчитися правильно взаємодіяти з відгуками та конфліктами.
Налаштування ПАРТНЕРСТВА ТА СПІВРОБІТНИЦТВА ВСЕРЕДИНІ КОМАНДИ
?Незрозумілі очікування один від одного і почуття несправедливості — два основних джерела конфліктів у новоствореній команді. У команді яка вже певний час працює, подібних непорозумінь може бути як менше та більше, в залежності від вашого стилю роботи. Проговорите це з командою, роз’ясніть, що ви очікуєте від себе й один від одного. Перевірте, наскільки, на ваш погляд, справедлива ця домовленість на сьогоднішній момент, та подумайте над гіршими сценаріями.
?Очікування — виправдання очікувань інших людей створює довіру у відносинах. Незадоволені очікування підривають довіру і можуть стати джерелом конфліктів. Команда на будь-якому етапі зрілості може мінімізувати цей конфліктний потенціал, упевнившись, що очікування є докладними та зрозумілими.
?Міжособистісна рівність — точно так само, як бізнес має фінансову рівність, у відносинах теж є міжособистісна рівність, у членів команди воно працює за принципом «давай та приймай».
Міжособистісна рівність — це сприйняття кожним членом команди балансу того, що він дає та отримує від бізнесу, і того, що інші дають і беруть. Те, що ви «даєте», може охоплювати те, наскільки ретельно ви працюєте, ваші капітальні вкладення, ведення бізнесу, досвід і т. п. Те, що ви «берете», буде містити зарплату, права власності, соціальний статус, гнучкість роботи, контроль і т. п. Якщо баланс порушений, то створюється напруга, що може привести до того, що члени команди підуть з проєкту.
Як зробити відносити в команді дійсно партнерськими? Варто витратити час на розгляд інших потенційних джерел тиску в вашій команді. Для цього можна змоделювати такий сценарій: припустимо, що ваш бізнес припинить існування через 12 місяців через міжособистісні проблеми в команді (а не тому, що закінчилися гроші або не знайшли потрібний продукт). Які можуть бути причини для цього? Відповіді на це питання допоможуть вам запобігти деяким з майбутніх ризиків.
Оригінал: officelife.media
Фото автора fauxels: Pexels